Prvotné naskladnenie skladových zásob

V tomto článku Vám predstavíme krátke inštruktážne video - prvotné naskladnenie skladových zásob. Nižšie nájdete bližší popis jednotlivých údajov, ktoré je možné pri prvotnom naskladnení tovaru vyplniť. Príjem tovaru je možné vykonať v menu aplikácie v časti Sklad, kliknutím na ikonu + Príjemka.

Po kliknutí na tlačidlo + Príjemka v skladovej časti aplikácie, sa zobrazí okno s možnosťami pre príjem tovaru na sklad.

Nový príjem - výber typu dokladu pre príjem tovaru na sklad

Nový príjem - výber typov dokladov pre príjem

  • Nákup tovaru faktúrou - pri evidovaní skladového príjmu sa očakáva, že na doklade od dodávateľa sú uvedené jednotkové ceny bez DPH.

    • Zaevidovanie dodávateľskej faktúry alebo dodacieho listu pre príjem na sklad.

  • Nákup tovaru pokladničným dokladom - pri evidovaní skladového príjmu sa očakáva, že na doklade od dodávateľa sú uvedené jednotkové ceny bez DPH.

    • Zaevidovanie dodávateľského pokladničného dokladu (bločku) pre príjem na sklad.

  • Inventúrny príjem 

    • Korekcia skladového tovaru, manka, príjem počiatočného stavu skladu (napr. pri prechode z iného SW)

Inventúrny príjem

 

Po prvotnom naskladnení tovaru na sklad, je možné pokračovať v prijímaní tovaru od dodávateľa na základe dokladu. Viac informácií v návode Nákup tovaru, skladový príjem.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard