Vyplnenie registračných údajov
Vyplnenie registračný údajov je veľmi dôležité pre správne fungovanie aplikácie. Postup vyplnenie týchto údajov popisuje aj krátky návod. Registračné údaje v aplikácii je možné nastaviť kliknutím na ikonu Menu, výberom možnosti O prevádzke. Následne kliknite na záložku Kontakt.
    
Jednotlivé informácie o prevádzke, či už tie, ktoré sú dostupné pre zákazníka, alebo súvisia len s prevádzkou a registráciou aplikácie, je možné meniť po kliknutí na ikonu Upraviť.
Registračné údaje o spoločnosti - neverejné
Údaje nie sú verejné a využívajú sa len za účelom dodávky iKelp POS Mobile. Jedná sa o registračné údaje vašej spoločnosti, ktoré sú prístupné pre prevádzkovateľa služby a pre podporu aplikácie.
- Ako prvé odporúčame vyplniť údaj Plátca DPH, a ostatné obchodné údaje spoločnosti. Následne je potrebné zadať Email a Telefónne číslo na kontaktnú osobu pre riešenie vecí zmluvných, prípadne vecí súvisiacich s prevádzkou aplikácie iKelp POS Mobile.
 
- Vykonané zmeny je potrebné potvrdiť kliknutím na tlačidlo Uložiť.
 
Popis jednotlivých záložiek formulára aplikácie:
Základné
- 
Obchodné meno - obchodné meno spoločnosti je potrebné vyplniť tak, ako je spoločnosť evidovaná na obchodnom, ale živnostenskom registri. Nezadávajte sem názov prevádzky.
 
- 
IČO - identifikačné číslo organizácie.
 
- 
DIČ - daňové identifikačné číslo.
 
- 
Plátca DPH - na základe nastavenia sa bude zobrazovať na skladových kartách možnosť pre nastavenie výšky DPH daného tovaru alebo služby. (Pri prechode z neplátcu na plátcu DPH, je potrebné tieto údaje vyplniť, resp. aktualizovať aj na strane samotnej eKasa tlačiarne nahratím nových identifikačných údajov.)
 
- 
IČ DPH - identifikačné číslo pre daň.
 
- 
Register - register, v ktorom je spoločnosť evidovaná. (Napríklad: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 38877/B.)
 
- 
Reg. číslo (lieh) - číslo povolenia na predaj liehovín.
 
- 
Email aplikácie - email, ktorý sa používa pre informovanie o stave aplikácie. Rovnako sa jedná o kontakt na osobu, s ktorou je možné riešiť veci zmluvné.
 
- 
Telefónne číslo - telefónne číslo na kontaktnú osobu pre informácie o stave aplikácie, prípadne riešenie zmluvných vecí.
 
- Adresa 
 
- Ulica - ulica sídla spoločnosti tak, ako je zapísaná na obchodnom, alebo živnostenskom registri.
 
- Mesto - mesto sídla spoločnosti.
 
- PSČ - PSČ mesta kde má daná spoločnosť sídlo.
 
Bankový účet
- 
Názov banky - názov banky v ktorej máte vytvorený účet.
 
- 
IBAN - číslo účtu v tvare IBAN.
 
- 
SWIFT - číslo účtu v tvare SWIFT.
 
Adresa
- Kliknutím na ikonu Upraviť v časti Adresa je možné nastaviť adresu prevádzky, aby Vás hostia vedeli nájsť. Pre upresnenie je možné zadať aj GPS súradnice. V časti Názov uveďte názov prevádzky, aby ju vedeli zákazníci jednoducho nájsť.
 
- Vykonané zmeny je potrebné potvrdiť kliknutím na tlačidlo Uložiť.
 
Otváracie hodiny
- Vyplnenie otváracích hodín je rovnako dôležité ako adresa, preto nezabudnite správne vyplniť aj tieto údaje. Ak máte v niektorom čase cez deň zatvorené, napr. pri striedaní zmien alebo z dôvodu prestávky, je možné zadefinovať pri vypĺňaní otváracích hodín aj túto informáciu. 
 
- Nezabudnite vykonané zmeny potvrdiť kliknutím na tlačidlo Uložiť.
 
Kontakt
- Kontaktné informácie na prevádzku, kde Vás hostia vedia zastihnúť napr. za účelom rezervácie. 
 
- Na záver je potrebné vykonané zmeny Uložiť.
 
 
Súvisiace návody
 
  
 by
    
      Jaroslav Orgoň